PLATEBNÍ A STORNOVACÍ PODMÍNKY
Registrační poplatek a ubytování je nutné uhradit do 14 dnů po odeslání přihlášky v plné výši, bankovním převodem, nebo vkladem na bankovní účet pobočky České spořitelny. Řádný daňový doklad bude vystaven oproti došlé platbě do 14 dnů od připsání platby na náš účet a zaslán na kontaktní e-mailovou adresu uvedenou v přihlášce.
BANKOVNÍ SPOJENÍ
Banka: Česká spořitelna a.s., Budějovická, Praha 4
Název účtu: EUROCONGRESS CENTRE
Číslo účtu: 50016-0066055389/0800
IBAN: CZ06 0800 0500 1600 6605 5389
BIC: GIBACZPX
Text pro příjemce: jméno a příjmení
PŘI ZRUŠENÍ REGISTRACE
do 30. dubna 2021 bude vráceno 50 % hodnoty zaplaceného poplatku.
Po tomto termínu není možné zaplacenou částku vrátit, ale delegátovi bude zaslán konferenční materiál.
ZRUŠENÍ UBYTOVÁNÍ
10% z ceny ubytování - 91 a více dní před dnem příjezdu
25% z ceny ubytování - 90 - 61 dní před dnem příjezdu
60% z ceny ubytování - 60 - 31 dní před dnem příjezdu
90% z ceny ubytování - 30 - 15 dní před dnem příjezdu
100% z ceny ubytování - 14 a méně dní před příjezdem
Při nedojezdu nebo dřívějším odjezdu stornovací poplatek činí 100% z ceny ubytování.
Storno účasti (ubytování a registrace) je nutno nahlásit organizační agentuře písemně
EUROCONGRESS CENTRE.